مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 07:052021-03-07سياسي

پست مدیریتی 720 زن در شهرداری تهران| بیش از 85 درصد زنان ایران باسواد هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهرا نژادبهرام عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود با اشاره به روز جهانی زن اظهار داشت: - پست مدیریتی 720 زن در شهرداری تهران بیش از 85 درصد زنان ایران باسواد هستند عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه 720 زن در شهرداری تهران پست مدیریتی دارند گفت: پایتخت باید هر چه بیشتر برای زنان زیست پذیر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، زهرا نژادبهرام عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود با اشاره به روز جهانی زن اظهار داشت: بر اساس گزارش شکاف جنسیتی مجمع جهانی اقتصاد در سال 2020 دنیا هنوز 100 سال تا دستیابی کامل به برابری جنسیتی راه در پیش روی خود دارد این برآورد نتیجه برآورد 4 شاخص مشارکت اقتصادی، آموزشی، بهداشت و توانمندی های سیاسی است.

وی با بیان اینکه ایران در دو شاخص امکانات آموزشی و بهداشت امیدوارکننده و رو به رشد است،گفت: رتبه کلی ایران 148 از 153 بوده و باید بر همین اساس بر روی دو شاخص مشارکت اقتصادی و توانمندسازی سیاسی متمرکز شویم.

عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران با بیان اینکه بیش از 85 درصد زنان ایران باسواد هستند گفت: بیش از 2 میلیون زن سرپرست خانوار در مشاغل پایین دستی به دنبال کار هستند و سهم زنان از مجلس تنها 4 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پست مدیریتی 720 زن در شهرداری تهران| بیش از 85 درصد زنان ایران باسواد هستند

پست مدیریتی 720 زن در شهرداری تهران| بیش از 85 درصد زنان ایران باسواد هستند